BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Saturday, April 30, 2011

Exam Datang lagi~

Assalamualaikum geng!
hehehehehe...nah,nd kamu pedah tu,exam lagi kita....hem,aku mo tulis sini smoga kota smua dpt mnjawab dgn tbaik arh...elakkan meniru~ ak tau kita suma ble buat..Just do our best ah! :) sblm ambek exam tu,ulangkaji byk2 ah...solat hajat byk,yang wajib pun mesti jgn tinggal..hehehehe...klo bkemampuan,puase sunat tah.. em,ape lagi kan dicakap ni ah.........ah! aku wa,dlm di lema skrg nie.......T_T klo kamu da masa,aku mo bincang2 jua sma kamu....hem,liat la mun aku bekeberanian utk gtau kmurang..heheehe..
em....ade satu lagi kan ku ckp nie..emmmm...mun kita ada msalah sesama sendiiri ba,cua kita amalkan utk ndak mengumpat sesama sndiri..bukan apa,cua kita bygkan klo kita sndiri yg kena ckp blkg2..msti kita sadeh tu kan.. aku pun slalu jua mluahkan perasaan sesame kamu mun aku ade msalah antare kite...oleh itu,aku mnyasal bnr dgn pbuatan ku tu....klo bule,kita bawe bincang same2..mmg la kita tkut trase kan..tp,drpd kita mngumpat,lagilah urg tu terase... tolong arh~ klo kmu tbace nie...jgn kmu pikir aku mo mrh ka ape, tp aku mo kita brubah...mun kita mluahkan prasaan kita tu pasal antara2 kita,kire mngumpat la tu..bab kita ckp psl prbuatanny yg buruk...okey lah..atu ja aku mo ckp sini...bh,Assalamualaikum :)

0 comments: